Just one more thing

(This one is for Tiemo)

Hallå, och välkommen till den ödsliga och folktomma hörnan av internet, bloggen som en gång i tiden var känd som fatpeople. Nu är det mer en plats för reflektion över forna tider, ett monument över den sociala koloss som utgjordes av Fredrik och mej. Lite som sfinxen i egypten. Fast snyggare, och nuförtiden även skäggigare, trots att jag fortfarande brottas med gles ansiktsbehåring. 
Iallafall, hej igen.

När man har så många följare som jag (hela fyra unika besökare för en månad sedan. FYRA!) måste man visa att man är en god förebild för sina undersåtar. Liksom en god ledare ska ingjuta både fruktan och bli beundrad (á la Machiavelli —keepin it old school) måste även jag vara en idol för mina lärjungar. Tyvärr är fyra anonyma personer på internet lite futtit att bygga ett imperium av. Det blir inte ens ett futtigt hertigdöme. 

Och det är väl på det hela det enda jag orkar skriva. Du kan sluta trycka refresh på sidan nu Tiemo.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tiemo

Du borde skriva mer.

2014-07-27 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0