Jag drar om tio minuter.

För att vi hatar trädgårdsarbete.  Vad mer kan man säga.
Förlåt för att jag inte alls uppdaterar denna oftare än vad man kan tycka är minimum, men av någon anledning har andra saker kommit i vägen. Whatever.

Nu hade jag tänkt att bara rabbla på i de sju inuter som återstår av tiden, och jag tänkte göra det i en enda mening för att få ett grrovt flow, men också för att punkt-knappen är för långt borta för att mina fingrar ska nu dit unan ansträngning, för vi vet hur svaga mina händer är, och nu kan hela denna texten verka lite krystad, och det kan jag hålla med om att den är, men nu är det bara fem inuter kvar så det ska nog inte vara ett problem, men vad mer kan man prata om, om inte min skoldag som har varit helt skaplig, hela skoldagen eskalerade i en tvåtimmars astronomilektio, och nog för att man kan tycka att rymden är spännande, men tvåtimmarspass är brutala, och man känner sej som en näve Valium efter att ha kollat på en film om syre i en timme, men syre är ju faktiskt väldigt viktigt, inte minst för att vi, allihopa ska överleva, och överlevnad är ju ett måste här på jorden, annars blir det underbefolkat, och vem ska då ta våra jobb, och där tog tiden slut, och ..... andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0