Filosofi är att ställa dumma frågor om självklara saker.

Tjabba, baby. Eller, nej. Ett hej räcker. Vårt förhållande har inte kommit så långt än.

Jag, eh, måste säga att jag inte har så mycket att skriva om. Eller, joa, ja, jag kan ju skriva om lite vad som helst, jag kan beskriva parningsbeteendet hos bergsgetter (fråga mej inte varför. Jag vet inte själv) eller den politiska situationen i Holland 1569.
Hur man bakar en toscatårta vet jag också.
Vad Biefeld-Browneffekten är har jag också lite koll på. Energimängden i grönmusslor har jag ingen aning om , men jag har sett ett projektarbete på det, och den verkar lite... edgy.
Vad tolvfingertarmen har för funktion i ditt matsmältningssystem vet jag också.
Nu börjar dock bra saker på TV, så jag lämnar er med;
EN LÄNK TILL KUNGLIG MUSIK!!! Whoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0