Ode till Fanny.

Kommentarer är najs. Det är Fanny också. Så då borde kommentarer från Fanny vara alldeles särdeles speciella.

snyggfanny undrar ;
vem styr egentligen världen? och hur kan rymden vara oändlig men fortfarande expandera? hur ser världens snyggaste kalsonger ut? min pojkvän tycker att du liknar en virvelvind i ditt skrivsätt och jag i mitt hår. hejdå!

Alla mycket bra frågor och påståenden. Först vill jag dock bara poängtera viktigheten i stor bokstav i början av meningar och namn, i synnerhet om meningen börjar med ett namn. Gunnar Ekelöf är den enda som kom undan med det, och det för att han tog cyanidpiller innan Akademien fick tag i honom. De ser allvarligt på sådana förteelser.
Horace styr landet med järnhand tillsammans med Regina. "Grammatiken skall försvaras — till varje pris"

Det finns flera olika åsikter om vem som egentligen styr världen. En del säger Gud eller Allah, andra japanerna, och vissa tror att en robot med den förre kinesiska stormodulen Maos hjärna styr allt. Alla dessa är ganska svåra att bevisa. Egentligen ligger det till att ett syndikat av hämndlystna grönmusslor styr alla naturlagar (Någon gjorde, a propos musslor ett projektarbete, 100p, om energimängden i grönmusslor. Spännande)

Hur rymden kan vara oändlig och fortfarande expandera är inte så konstigt. Tänk dej det största talet du på något sätt ens kan greppa. Och sen adderar du sju. Same shit.
Vintergatan 3, tre trappor. Ja. Nu hittar ni hem till mej.

Världens snyggaste kalsonger är, för tilfället, min lila jarlingar med apor på. Små, roliga apor i profil i olika nyanser av lila.
De har allt;
Apor, check
Lila, check
Elastiskt tyg så de sitter åt, men inte så hårt att man måste använda en hävstång för att kunna kissa, för det hade varit jobbigt, check

Till sist. Ja Fanny. Ditt hår är ett virrvarr av döda hårceller, min text är ett virrvarr av ord som sätts ihop till bra ord, i en ännu bättre mening, till en flytande (och inte helt sällan även ekivok) text. Simon har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0