Rapeageddon.

Nu har jag sommarlov. Det är ganska perverst najs.
Jag är inne i min inlärningsfas för att ha linser. Den är ganska grovt najs, även fast det tar ett bra jävla tag att få ut vänstra linsen.
Jag sitter inne just nu, skriver ett inlägg och lyssnar på A Beautiful Mine av RJD2, även Mad Men's huvudtema. Tjockt med chill. (Deras låt Ringfinger är också rätt awesome)

Skolavslutningen var ganska standard vilken avslutning som helst. Elever sjunger, betyg delas ut, och rektorn Bosse(n) håller tal. Och drar upp två frisörelever på scenen.
Dessa två elever hade nämligen vunnit skol-sm i frisör, och Bosse(n) delade ut proffssaxar till dessa guldpristagare.

Det första jag tänkte på är hur fan man kan tävla i frisör? 100-meter Mohikan? Saxning (Som boxning, men med Edward Scissorhands-handskar)?
Den tråkiga sanningen är väl att det är en poängsport, som simhopp, där en frisörolog betygsätter alla frisyrer de har gjort. LAAAAAAAAME.

Och priset då? What's up with that? De har precis vunnit en frisörtävling och vinner saxar? Det är väl det som de INTE behöver, om de inte vann genom att använda sej av köksknivar. Det är lite som att vinna OS i stavhopp, och du vinner en ny stav. Tja, läget, det är inte som att de hade en från början? En som var tillräckligt bar för att vinna OS?
Ughh...


Ostbricka. Ett vuxet pris, och gott också.

OM DU HADE HAFT EN VAGINA, VAD HADE DU KALLAT DEN?
Hej hopp, en grym fråga. Kudos!

Så man vill väldigt gärna att ens underliv ska ha ett namn, ett "personligt kodord" som både är fyndigt och lite fräckt, men inte alltför sunkigt och snuskigt och grovt.
Sådana namn finns det många av, men det är inte alla som passar in på just ens eget underliv.
För kvinnor som mest tänker på Sagan om ringen-trilogin, och har obekvämt hög level på World of Warcraft kan Mordor's Klyfta vara ett alternativ.
För etymologer är myrlejonet ett ganska störtskojigt namn, om man inser roligheten i det.
Själv hade jag nog dock valt ett namn med lite mer tryck.
Mitt underliv hade hetat "Hans Gruber", efter den onda terroristledaren i Die Hard.

Vad hade du kallat ditt underliv? Eller kallar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0