Med ett capo på femte bandet.

Vad jobbar du som? Egentligen?
Jag?
Jag jobbar som boss, men inte som vilken boss som helst, utan som en sista boss, den sista banans sista ruskprick.
Jag dödar hjältar och tar deras pengar, det är så jag får ekonomin att köpa mina enorma slott och flygande fort med spikar, lavahål, och sågblad som går på räls, och får råd att hyra in mina svärdförsedda grisar, vingförsedda skjöldpaddor och eldsprutande, köttätande växter ( som ironiskt nog inte växer på träd, utan är orkidéer som genomgått en fet genetisk mutation under kontrollerade former).
Jag tillkallar även en ond demon som är ute efter att hacka ner jorden till intergalaktiskt pytt, eller någon annan ond plan, som är ond utan anledning.
Psykoanalysen säger;
Freud har alltid rätt *host*
Så, ja, det är väl det....
Ah, just det! Jag har en kappa/cape. Ingen sista boss är komplett utan detta plagg.


Så, ja, idag har varit en lame dag. Handen på hjärtat, vilka gjorde något kul idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0