Jag undrar vem jag behöver räddas ifrån ?

Tja. JAg har kommit fram till att jag troligtvis gått och blivit torris, säger nämligen inte några roliga "hejhejtjenahllihallå"fraser. Lite synd men men. Jag använde iförsig "Hallihallå" senast idag och drog igång en HETSK diskussion (mest från min sida) om att hallihallå är en urgammal engelska fras.
Tänkte lägga in ett inlägg om mitt otroligt älskade meningslösa men ack så upptaget liv.

Mitt liv är nu utan Tandställning. men med en plastskena istället, ASHETT! jag är som en enda liten "FEKKENATION" med min söta effektiva YBER tunga partyklocka. Ja det är en Partyklocka, FRÅGA VEM SOM HELsT!

Tänkte svara på Oscar El Khourrys fråga: Kan en människa vara en krydda?

Mitt ytterst eminenta och stabila svar är uppenbart JA. jag undrar varför just du ställt denna fråga?
Det finns inte mindre än 11 mycket famstående akademiker i sverige med just curry som förnamn. dessa borde skapa en forsknings grupp och forska på ämnet människans kärlek till curry oh stora bröst. mysterium bara en forskargrupp kan svara på.

Min fråga är om alla behöver räddas och vem ska jag räddas ifrån,
jag tror att alla hela tiden måste räddas ifrån sig själva. för att citera en fin psalm. "min fångdräkt är mitt eget knutna jag"
fint tycker jag.
jag är snygg. Jakob är snygg. Vi är snygga. Jag är helt okej på svensk gramatik men dålig på tysk.
TJARÅ Tschüss PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0