Kram?

VECKANS FRÅGA?
Hur e läget?
Till mångas förtvivlan och smärta måste jag medge att jag för tillfället mår några grader av kasst. Men, innan jag förklarar närmare så vill jag påpeka att jag trots allt är mänsklig, och inte gud (Inte ens halvgud, om jag fått rätt information), så det är helt okej för mej att känna mej som ett stort "MEHH..."

Vad kan ha orsakat denna katastrof, undrar ni.
Här är den officiella listan:

Jakobs sadfacelista.

• Mitt öga. Så, igår kände jag en massa skumma känslor i mitt öga, det högra. Jag trodde det var en allergisk reaktion. Så jag knaprar piller, och fler än vad som borde.
Imorse var det värre än igår, så jag tar och visar pappa doktor. Pappa doktor konstaterar att jag har en vagel; en fakking finne i mitt ögonlock. Det suger. Fett. Jag kan inte öppna/stänga mitt högra öga som en normal människa.
• Jag hade länge velat byta mitt rum, från det lilla himmelsblåa skyffet som var mitt, till mina föräldrars gamla rum. Men, på senaste tiden har jag gjort mitt lilla skyffe så hemtrevligt som det bara kan bli med en inkomst på 1050 kronor, där merparten går till onödigt goda/dyra smörgåsar på subway.
Då kommer mor min och börjar frenetiskt byta möbler och helt plötsligt hamnar jag i ett stort rum. Dock är rummet även fult, och mörkt. Och som om inte det vore illa nog är stället otroligt dåligt ljussatt. Från kalla LED-ljus som läslampor, till en taklampa som skiner ett ljus som faktiskt bara gör en bajsnödig.
Så, jag saknar mitt gamla rum, och ska nog flytta tillbaka.
• Så ja, båda dessa orsakade ett tredje problem. Jag sover otroligt spikkasst om nätterna. Ont i ögat och hemlängtan tar över sömnen. Och så Hampus som skickar meddelanden mitt i natten.

= Smådeppig Jakob.
Så, när ni ser mej, var för i all fridens namn inte rädd för att ge mej en fet kram.

Och Fredrik, om du undrar varför jag ringt har jag inte haft ork. Du får också själv ta initiativet ibland <3

Men, på den glada sidan så fyller jag år på Lördag. Då ska jag äta choklad tills jag spyr! Whooop!

Kommentarer
Postat av: FREDRIK.

hej sötis. jag ville bara berätta att jag har haft svårt att träffas denna vecka. vill träffa dig fett !

mina norrlänningar är dock svåra att lämna.. puss hörru älskarej <3333333 VILL BARA KRAMA DIG!

2010-05-05 @ 19:44:46
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0