ATTENTION!

Okej, så innan vi börjar har vi rett ut en hel del med dikttävlingen som var för ... ett tredjedels år sedan.
Herr/ Fru ;) , vi måste ha ditt riktiga namn om du vill ha chansen till ett pris. Vi måste ha det innan ... söndag, kan vi säga. (Vi har även slagit vad, Fredrik och jag om vilket kön du är. Jag säger kvinna, Fredrik säger man, och om du är shemale, ja, då tar vi det då)

VECKANS FRÅGA
Vem är smartast av er två?
Vi är båda lika smarta, fast på olika saker. Jag, Jakob, är till exempel bättre än Fredrik på Matematik. Jag är även bättre än honom när det gäller kreativa saker, som konst, dans och magi.
Fredrik å andra sidan är väldigt snabb på att putsa äpplen.

Hej, jag heter Ulf, och jag blir FARLIGT upphetsad av mitt namn... är detta normalt?
Så är det att heta Ulf. Inget annat namn förmedlar sexualitet, stordåd, mod, ärlighet, intensitet, omtänksamhet, atletisism, historisk relevans, höjd, area, tornadovarningar, värmeutsläpp och karamell, som just Ulf.
Vet du vad problemet borde vara? Problemet skulle vara om du INTE kom i byxan varje gång du skriver under ett brev.

Jag undrar hur mycket (eller vad) man måste ha rökt på för att skriva en låt som handlar om dendrofili; aka, sexuell attraktion emot träd.
Vad som är ännu värre, om än inte genialiskt, är att skapa en bra sång om detta.
... Ja, jag har hört denna sång jag pratar om... Jag vet inte om jag ska älska, eller hata.
"Ser ni hålet på stammen på trädet med gungan? En dendrofil skulle åberopa "Every hole is a goal"- regeln.

Kommentarer
Postat av: FREDRIK

varför nedvärderar du mig.blir ledsen. dessutom denna vadslagning så var det jag som trodde på att det var en tjej!

jag YRKAR på att jag är bättre än dig i dans och teater som faktiskt också är kreativa ämnen.

moonwalktävling.....

2010-05-14 @ 11:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0