Tyke inte dum!

Ni vet säkert att ibland känner man sej som en kung, ingenting kan gå emot en, men så gör det det ändå.

Ni som bor i Sverige och faktiskt har varit utomhus de senaste fyra månaderna vet att det har varit en kall, kall vinter, och hela tiden har jag gått runt och klagat över att mitt rum skulle kunna extraknäcka som kylskåp, alternativt bostad åt isbjörnar.
Igår, nu när det verkar som att våren beslutat sej för att hälsa på, ja först då upptäckte jag att "Jo, titta! Jag har banne mej ett element i mitt skyffe. Och det har visst varit avstängt i omkring tolv månader."
Ibland känner man sej fånig.

Jag har nu på mej mina nya glasögon.
De är aptuffa!
Inte för att de skjuter laserstrålar. För det gör de faktiskt inte.
Inte för att den har röntken-mode som tar bort alla kläder i synfältet.
Man kan inte ens använda den som frisbee.
Den är aptuff för att den är snygg.
Därför passar den mej, höhöhöhö!

Gårdagens citat, av mej:
Anledningen till att jag inte städar är enkel. Kvinnor tänder inte på städare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0