Tjingeling is BACK and SO am I!

Nej fyfasiken vad jag ska börja blogga! och de mycket! ni kommer behöva scrolla långt för att komma till jacobs otroligt sexiga inlägg.
Men scrolla är FETT kul ändå så vaskamangöra ?
älskar att säga "VASKAMANGÖRA" ?
Sitter här och ägnar all min tid åt att ignorera att jag har ohyggligt mycket tyskaläxa och samtidigt planerar jag sprägningen av hela tyskland som kommer ske med Josephina sol-någonting-whatshername och fannü walle.... Då skulle man väl slippa modernt språk ELLER ?

Tjingeling is back AHA ni ba yes!

och så avslutar jag mitt inlägg PUSS!!!
snart kommer vinnaren att berättas............... dadadada..................


Grymt fet låt med video!

Kommentarer
Postat av: From Da J to Da B

<3

2010-03-17 @ 21:44:04
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis.

2010-03-18 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0