∆T är knasig

Jag har precis, för omkring 23 sekunder sedan gjort färdigt min kemilab. Jag tänkte att ni ville veta.
Dock har allt tänkande på valenselektroner och dipol-dipol-bindningar fått mej att hallucinera.
Kratos och Hulk Hogan slåss framför mina ögon...

Hur som helst, Fredrik, cool pajsare nummer två, har återvänt. För tillfället.

VECKANS FRÅGA!
Jag luktar illa under mitt knä. Äter jag för lite kalkon? Ehh? Ehhhhhhh? Ehhh?
Du äter inte nog med kalkon. Hade du ätit för mycket hade du luktat illa på toppen av knäna. Bara genom att äta den exakta mängden kalkon kan få bort din odör från dina knän. Fast om du äter den där exakta mängden kalkon kan det faktiskt orsaka din mobil att lukta... Dåligt är inte rätt ord, mer åt intensivt, någonstans mellan Tallskog och Hundbajs.
EN TILL
Ok du, så på en skala mellan ett och tio, hur svårt är det att sätta på sej byxor för en man utan händer?
Det hade helt klart varit en 6:a eller 7:a att sätta på dem på sej själv, men bara en 2:a att sätta på byxorna på någon annan, då de kan använda sin mun.

Mitt serieprojekt går framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0