Sverige- Det nya Sovjet.

High five!

Ehh... Ja, längre än så hade jag inte tänkt...
Ah, jo, varför jag gick runt med mustasch igår...
Har ni någonsin känt att "det här måste jag bara göra", utan egentlig förklaring?
Varför inte en mustasch?
Och, ni måste erkänna att det var ma-ffi-OSO!

Varför får Bommulstops inte användas för att rota runt i örat? Jag menar, vad kan det annars användas till?
---
Lista på saker som bommulstops hade kunnat användas till. Om nu inte de varit så rakt igenom värdelösa annars.
• Ammunition, för vänskaplig eldgivning. För, det enda farliga som nu tydligen kan hända är att man trycker hål på trumhinnan
• Ni vet ex-programmet gladiatorerna? Där fanns en gren när två snubbar stod på varsin plattform, med en pinne med kuddar på båda ändarna? Jag tänkte mej Gladiatorerna för extremt kortväxta.
• Trumpinnar för små, små pukor.
• Stavhoppsstavar för ännu mindre människor och ankor.
• Massagestav
• Synål för fumliga
• Ersättare för handduk för folk med extremt tålmodiga.
• Tandpetare för folk med stort mellanrum mellan tänderna
• För att inte få klägg på fingrarna, "Saken-som-hänger-bak-i-munnen-pillare" för bulemiker.

Har jag missat något? Mest troligt.
Om du vet vad, kommentera. Jag blir faktiskt hiskeligt glad över kommentarer.
Länge leve kamrat stalin
Kamrat Stalin också.

Jag har en finne precis där mina glasögon sitter. Kan det bli mer obekvämt? Nej. Eller kanske, kanske när man sitter i en sån här Sträckbänk man använde under medeltiden som tortyrredskap. Kanske, men mest troligt är det ungefär ganska lika.

RAWR!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte meningen att verka dryg eller så, men en lista på korrekt stavning av det du kallar "bommulstops".



• Bomullstops.

2010-03-23 @ 22:30:09
Postat av: Jabok

Äsch, då. :c

2010-03-24 @ 08:01:52
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: Josefin

HAHAHAHA,

glöm inte att man kan använda tops till att äta kina mat (oh ja det går!), kryckor när man stukat fingret eller var för inte spela plockepinn?

2010-04-14 @ 08:45:11
URL: http://kinglouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0