Bambi på is!

1. Tävlingen är avslutad. Jag sammankallar Fredrik till konferens där vi sitter vid ett stort, glansigt bord i en tråkig, fantasilös sal, och dricker kaffe, för att välja ut den fetaste dikten.
2. Var är Fredrik? Varför har du övergivit oss?

Ni alla som känner mej vet att jag tycker om att rita, ja?
Okej, så nu har jag skapat ett nytt projekt, ett serieprojekt.
Jag kallar det, för tillfället Project: Vertical Applefall, mest för att det låter asgrymt.
Här är poängen, jag behöver hjälp.
Jag har en figur som jag inte kan komma på ett bra namn till.
Han, för det är en han, är lång, med blont, pentat hår, och en "djungel-äventyrar-hatt", och lite skäggfjun.
Och, för att få er att bli lite mer engagerade... Den som kommer fram till namnet som jag sen kommer att använda får vara med i serien! Som sig själv!
Men skynda er, ju snabbare ni reagerar, destå större chans att få vara med.
Shoot!

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Jag tycker helt klart att Roland är ett mycket passande namn!

2010-03-15 @ 15:13:58
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: T I E M O

Näää, Gustaf. Definitivt ;D

2010-03-15 @ 19:52:03
Postat av: F A N N Y

Varför inte bara Jakob Senior? Alternativt Ove.

2010-03-19 @ 23:51:52
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0