Äh, ungar förblir ungar

Hej du. Detta är rösten i ditt huvud som hörs när du läser saker som talar.
Jag har precis blivit underrättad att Jakob och Fredrik har gått och blivit superhjältar på heltid.
Jakob kallas nuförtiden Kapten Sex. Hans krafter består av att kunna kontrollera tid/rum-flödet; alltså kunna förändra historien, och teleporteras och sådant tjafs.
Fredrik kallas Kadett Fisk. Hans kraft gör att han kan förvandla mangos till knäckebröd.
Bara så ni vet.
Nu lämnar jag över till Kapten Sex.

Ja, tack så mycket Rösten-Som-Hörs-I-Ditt-Huvud-När-Du-Läser-Saker.
Så, nu över till Veckans Fråga (O,ja. Jag ska hålla stenhårt på detta)
Hur får man en äldre tjej att tycka om dig? KraM frEdriK

Kära frEdriK
Du måste fånga hennes uppmärksamhet , men på ett vuxet sätt. Barnsliga upptåg — starta matkrig, skrika ut din kärlek från toppen av ett träd — fungerar inte bland de vuxna damerna. Försök istället att bli direktör för ett enormt företag som Ford eller Sony, och samtidigt vara den yngsta som lyckas med detta. Eller så kan du köpa ett riktigt gammalt slott på en ö i Medelhavet och hyra in ett PR bolag för att få de trendigaste arkitekttidningarna att göra en stor, fet bilaga om dej. Eller så kan du börja köra runt i en Hummer gjord i 22 karats guld. Alla dessa saker visar inte bara på att du har rikedom och makt, utan även din goda smak — alla väldigt bra egenskaper hos män i äldre kvinnors ögon


Var snäll och svara på det här RIKTIGA problemet.
På senaste tiden har jag känt mej sådär tom. Jag tror att jag saknar spänning i mitt liv. Jag är trött på alla rutiner. Snälla säg mej... VAD GÖR JAG?
Köp en Hummer i 22 karats guld. När du åker runt i din 22k gyllene Hummer finns det ingen chans att du inte hittar spänning och äventyr; det kommer rakt mot dej naturligt då! Liksom, varför inte köra en 22k Hummer runt Antarktis och ha det jävligt strålande. En gång åkte Fredrik runt Antarktis i en precis sådan Hummer och han träffade en talande valross som han hjälpte att rädda hans ägare, Isprinsessan, från en isdemon som höll henne fången i ett fängelse av snö! Efter hon hade fritagits, och du kan slå dej i backen på att hon var VÄLDIGT tacksam (blink! blink!) även fast hon inte var särskilt attraktiv och luktade förtvivlat dåligt efter alla de långa åren i snöfängelset, tog Fredrik emot Isprinsessans tack lite tveksamt. Men tog emot tacksamheten, det gjorde han! Och nu är det en historia som Fredrik går och berättar för nästan alla som vill lyssna! Om valrossen Gordo och teknikerna han lärde sej från Gordo och om Isprinsessan den natten efter det modiga hjältedådet.

Nu måste jag gå och köpa potatismos på pulver, annars blir det ingen mat ikväll.
Hej då.
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Tiemo

Hur kommer det sig att jag aldrig hört om prinsessan? :O

2010-03-30 @ 17:25:47
Postat av: E M I L I A

Eftersom att jag inte har något vettigt att säga så kommenterar jag bara HEJ! :D

2010-03-30 @ 17:48:34
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0