Jakob känner sej som en eremitkräfta.

Goddagens kära bloggläsare. Klockan är för tillfället 10:23 och jag har varit vaken längre än vad jag vågar erkänna. För, imorse (om det ens räknas som morgon. Rent i helsikke för tidigt iallafall) kände naturen för att vara extra överjävlig. För, inte nog med att det är kallt och regnar, nej, det är tydligen skatornas parningssäsong. Utanför mitt fönster. 5:30. Såvitt jag vet är mitt fönster fåglarnas bordell, för ,o, det är så många fler än bara ett par.

Imorse var naturen en bitch.

För er som undrar varför jag har gått och blivit "ouppnåerlig" är det inte för att jag har uppnått nirvana och blivit buddha, utan helt enkelt för att Samantha, min mobil, har tappat förståndet. Helt. Ett paket mobilvalium senare, och det enda den kan göra är att framkalla epilepsi och damp hos användaren. Man kan inte ens sätta på knapplåset, för då... låser sej skärmen, och utför ännu en epilepsiattack. Tack.

Sammanfatta Sagan Om Ringen-trilogin på sju ord.

Hobbit går igenom djävulskap, kastar dyr ring.

Det är sommarlov nu, och jag lyssnar otäckt mycket på bitpop. Also, We Are Scientists släpper nytt album om några få, få dagar. w00t!
Rules Don't Stop av We Are Scientists. Mest troligt min favoritlåt nu. <3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0