Fredrik är en supernova! En fetmassiv himlakropp.

Ja, ni stackare.
Kvalitén på bloggen har gått käpprätt åt helt fel håll.
Mest troligt är det för att vi har annat att stå i, Fredrik att vara på PISS och LÖÖK (för er som inte fattar; kryp ner under något fruktansvärt gammalt och skäms) och se söt ut, jag på att vara ledare, men det är över nu, tack och lov (hörde jag näsblodsfontän på grund av sömnbrist?).
Problemet som uppstår nu är att jag lär ju inte vara bättre, för samtidigt som det ena nu är färdigt lär jag ta och bosätta mej på landet, som inte har något bra internet. Kanske, kanske känner jag för att snylta på grannens modem, men det går ju inte med racingfart, kan man inte säga.
Men äh, om inte, får ni ta och överleva.

Vi har hittat ett hem åt Börje!
Min kusin är 10 bast, och har alltid velat ha ett eget djur.
Iochförsej är det med största sannolikhet att det hon syftar på när hon säger "djur" är ett litet, lurvigt sådant. Typ hamster. Men, nej, hon får en landsköldpadda, som är okänt många år gammal, samtidigt som man är osäker på om Börje är en kille.
---
Det finns bara en sak som stör mej med att lämna bort Börje sådär. Min kusin är sjukt snäll, och riktigt skön. Tyvärr fruktar jag att hon kommer att ändra Börje's namn till något annat.
Något i stil med SNÖVIT, Hyacint, Gullepluttis eller Prinsessan.
Stackars Börje kommer få sin manlighet krossad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0