Sjukdom är otrevligt

Jakob är lite sjuk.
Han hostar, nyser och spottar slem.
Förkylning, tänker kanske ni.
Onej, detta är symptom på en väldigt svårbotad åkomma, kallad Döden!

Hur som haver, idag har man stannat hemma, dårå.
Och eftersom jag hade på tok för mycket fritid, tog jag och laddade upp bilder från min kamera, och åt pepparkaksglass, och såg "O Brother, Where Art Thou?", och ritade lite.
Låter det segt?
Nja, det var det.

FOTOBOMB!
Sicken Otrevlig Typ!

(Jag är lessen för några skakiga foton) Jag gillar denna bilden ganska grovt!

Fredrik var kåt redan som barn!
O jess. Fredrik was a quite horny bugger even then.

Jul hos Familjen Ruusa.
Jag har alltid tyckt att lagom är bäst! Även när det gäller Juldekorationer!


Tänkt att läggas upp till Julen.
Jag fick lite tekniska problem, men... WHATEVAH', som en viss ninja hade sagt.


Såhär kan mitt liv kännas ibland; som en face-off med en gigantisk, läskig och helt ganska säkert dödlig mutantsnigel. Som är röd. Bara för att!

Europa, som det borde vara.
Min och Fredriks version av Europa, ritad timme 13 i en varm buss. Det var en skön sommar.
(Lägg märke till att vi slutade vara seriösa någon gång efter vi ritat Tyskland. Därför; Swaziland ligger i Östersjön, USA i Frankrike, Storbritannien ser ut som en bläckfisk och Monaco är dess monokel. Själv kom man på idén med Mackedonien med ost och skinka)

Nu kan ni väl ändå inte klaga?
Nu är Joppe otrevligt trött, JoppJopp på er.
Kommentera gärna
<3

Kommentarer
Postat av: hih f

hoihihhih vad liten jag var ! vackert inlägG

2010-01-16 @ 11:44:25
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: Max

Den här bloggen blir ju bara bättre och bättre. "O Brother, Where Art Thou?" råkar nämligen vara en av mina favoritfilmer (a)

2010-01-16 @ 14:36:05
Postat av: J

Max, du har banne mej god smak!

2010-01-16 @ 15:59:39
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: Kakis

Har du ritat? :D

2010-02-01 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0