Oh, Pumpernickel!

Det är sällan något läge känns desperat för mej.
Och, idag är inget undantag. Jag borde dock plugga lite matematik, då vi har fetaste provet.

Kul fakta om våran nya mattelärare:
Han tog tjänstledigt en gång för att spela Quake III. Det är ett datorspel för er som inte förstått.
Just nu är han inne i World of Warcraft.
Han är skön snubbe däremot, och en väldigt bra lärare. Men, ett geek, som sagt

Jag har utvecklat frågan om mina lärare och ansiktsbehåring, och kommit fram till att medan våra kvinnliga lärare har snorbroms, så har alla magistrar ingenting.
Det är lite besynnerligt... Och lite störande.

Jag existerar på YOUTUBE!
Upp med handen, alla ni som tycker jag videobloggar bra! Sha-zaaam!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kanske är dum i huvudet eller har väldigt dålig humor. Men.



Det här var för jävla roligt! Du är bäst. Ohyes, you are.

2010-02-07 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0