Jag vet att majoriteten vill ha mej.

Tjillepillemuck!
Dags för un petit Statusrapport.
Dag: Måndag, 11 januari, 2010
Plats: Stuvsta, Huddinge, Stockholm, Sverige, Norden, Europa, Jorden, "THE" solsystem, Vintergatan, Universum.

Jag totaldiggar fortfarande mina nya hörlurar.

Min mobil är emot mej.
Nej, den går inte sönder, och jag tror nästan det är för att håna mej, genom att finnas kvar i resten av mitt liv, så att jag aldrig behöver köpa någon ny.
Idag försvann den.
Bara sådär!
Fruktansvärt oseriöst tyckte jag.
Men, jag hittade den igen

I jullådan, bland alla adventsljusstakar.
WTF? Hur?

Mänskligheten söker svar, men jag tvivlar på att vi någonsin kommer att komma till botten med detta mysterium.
Men, jag har några teorier.
  1. Mobilen, som för övrigt är nydöpt till Anastasia (Fråga mej inte hur det gick till), är besatt av djävulen. Om så är fallet, är det nog tid att ringa en Exorcist, innan den får för sej att föra min själ till evig plåga. Vilket å andra sidan inte kan vara helt olikt mitt nuvarande liv... (Nä, jag trivs bra här)
  2. Jag tappade den där. Inte så spännande kan tyckas. Men det är det inte heller.
  3. Anastasia är en levande organism. En nyupptäckt art som bara bor i den djupa delen av Amazonas. Haxxor Praxxor Ruusa är dess latinska namn...
  4. Anastasia är helt enkelt inte nöjd med att julen var över, och hoppade ner i lådan för att få spendera liiite extra tid med julen.
  5. Sist, så kan det ha varit ett gäng med ninjor/terrorister/samhällare/kaktusar/hemliga poliser/Jennifer Love-Hewitt/hemskt ondiga familjemedlemmar som lagt den där... Sneaky!

Jag får nog ta och observera denna intressanta faktor ett par dagar, i smyg, för att se vad den gör när man inte ser på.
Ni får en rapport senare i livet. Om ett par dagar, kanske.
BABA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0