Jag skrev FAKTISKT!

JAg skrev FAKTISKT ett inlägg förut men det raderades.
Kortfattat: 'Fredrík har köpt en total EPIC tröja, SPACE IS THE PLACE, (inte det ens nära hur epic den tröjan jjag fick av jakob var dock)
Robin är en shoppahollic som spelar Epic Pet Wars på facebook. Han är nu döpt till Robin "Epic pet wars" Porkolab.
Det var typ det jag skrev om!

jajajaja ! Jag tänkte precis berätta att Jag Nu finns på TWITTER!
läs där, jag är liksom bättre på att utrycka mig i få små korta meningar än i långa diplomatiska noveller.
http://twitter.com/FatFredrik finns jag på!
Gå in och besök!
JAG ÄR GRYM! juste jag fick MVG på nationella i Matte A

Nu börjar skolan lycka till young padawans.
jag lyssnar på "fever fever-melody club" och "Love is my drug- JohnME"
pussut

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mer Fredrik åt folket! :)

2010-01-09 @ 14:15:23
Postat av: Max

"Love is my drug- JohnME"



Gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla

2010-01-10 @ 13:02:25
Postat av: Jakob

Vänta här lite?

Jag gillar inte hur du säger att tröjan du fick VAR episk....

<3<3<3

2010-01-10 @ 18:52:24
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: FREEEEEDDIE ÄR TJOCK1!

Mer underbara kommentarer åt folket! :D

NEMEN jakob det bar fel ordval, Den är och kommer alltid att vara storslagnast!

MÄX langar musiksmaken!

2010-01-10 @ 20:19:25
URL: http://fatpeople,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0