Inlägg nummer 92. Vi får hitta på någonting speciellt vid 100.

Holy Manoly!
Mitt rum ser äckligt stökigt ut.
Lite dammtottar här och var, obäddad säng, ett skrivbord som har havererat. Totalt. Hög rena kläder, hög smutsiga kläder, hög tveksamt sanitära kläder?
Vad kan ha orsakat ett sådant brott mot de fysiska lagarna om ordning?
  • Jag har inte brytt mej att städa.
  • Min mor har brytt sej om att städa.
  • Plötslig porr-razzia. Haha, när ska de lära sej att det inte längre existerar naket i bildform. Internet FTW!
  • Ett maskhål i tid/rum-dimentionen, som gett mej sju års stök på tre veckor.

Jag har svenskaläxa att göra. Komprimera en deckargåta till bara några få, dynamiska meningar.
[SPOILER]
Det var grevinnans brorson som stal tavlan. Man kunde inte se utifrån, in till salen, genom det färgade glaset, inte minst klockan åtta på kvällen. Alltså ljög han när han sa att han såg två skuggor i salen när han gick på promenad!


Här har vi riktigt ljushuvud!höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0