Guatemala.

Känns för jäkla rätt att ha som comeback att berätta om sin STORSLAGNA OCH HELT OTROLIGT STORA finne på näsan. Jag har aldrig settnågot värre. Den är som guatemala eller något annat sydamerikanske halv revolutionstisktland med fidel castro som ledare! :D
UNDERBART att börja de två/tre /eller något första veckorna i skolan med att få ett jävla berg på näsan.
och idag åt jag 100 gram marabou gräddnougat. JÄVLA LOKALTRAFIK ! SKYLLER ALT  PÅ DEN!
när jag är trött efter en lång skoldag fyld med anticlimax och besvikelser så är jag troligtvis på väg hem lyssnandes på Edith piaf eller någon annan halvmelankolisk musik som motsvarar min sinnesstämning, Det är slask på gatorna, mössan är ful, Barn kommer tydligen inte med storken och TÅGEN OCH BUSSARNA ÄR SENA!. Då får jag ofta impulsen, och då menar jag ofta att gå och belöna mig med choklad eller dylikt. Jag vet inte om det heter belöna eller om jag borde använda orden tröstköpa och sedan tröstäta för dena situation... SVÅRT.'
haha
men det jag säger är alltså. LOKALTRAFFIKEN ÄR ANLEDNINGEN TILL MIN ACNE!



Jag håller på att skriva mitt CV och en debatt artikell om dagens drogliberallism bland unga.
PARTEEEY !
puss STUH VAR GRYMT! puss


Kommentarer
Postat av: J

Hashahahaaa, fetdräggig bild! Ju!

2010-01-27 @ 21:54:53
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är lite nyfiken på vad du skrivit om drogliberalismen faktiskt ;>

2010-01-27 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0