Galaxer i mina Braxer!

Ni vet vad man säger om när man dör?
Att hela ens liv spelas upp i revy framför ens ögon, innan man sugs in i ett vitt sken (alternativt ett helvetiskt mörker), och sen så är det slut.
Jag funderade på att ta mitt liv halvdant, bara för att se mitt liv i Hollywoodtappning.
Jag kom snabbt på att det var en fruktansvärt dålig idé.
Kass, till och med!

George Cloony spelar Jakob Ruusa i den nya, actionfyllda filmen kallad : DEATHDEALER!
---
Jakob är en ung, eftertraktad playboy, miljonär och geni inom medicin, som helt plötsligt blir den ende som kan gå emot den onde knarkkungen Glorgor (spelad av Roger Moore), när han använder sina onda krafter för att döda Jakob's mentor Kapten Zoom (spelad av Jude Law).
Jakob måste snabbt, med hjälp av sina nyvunna kompanjoner Tom (Johnny Depp) och Megan Fox (spelad av, ja ni vet vem) starta en grupp med hjältar, vars mål är att krossa Glorgors planer.
Storyn är specialskriven och inne håller Drama, Spänning, Action, Romantik, Humor och den äkta Jakob Ruusa, som gör ett gästinhopp som Professor Smith.

Oj, vad ni skulle stormgilla den filmen.

Nej, men när jag kolat vippen skulle ni väl bli toktigt lessna.
Men, det är lugnt.
Jag kommer att vara som spöket Kasper och hemsöka er alla.
Och vi kommer alla vara lika bra vänner som nu!
...
..
.
Å andra sidan...
JAG VILL INTE DÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Hmm.... Undrar varför jag ens tänkte tanken på att någonsin dö.
Jag är kanske inte frisk som en nötkärna för tillfället, men jag kommer inte dö.
Aldrig.
Någonsin.

Nu har jag slut på inspiration, så här slutar inlägget.
Baba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0