Fredrik och Jakob har hemorrojder i näsan.

... Fast, NEJ!

Hur som helst. Det är dags för en statusrapport, och det jag ska klaga om denna gång (Jag, moraltant? Snälla!) är på elektroniken. För hur mycket jag än älskar nya prylar, kolioxer och mackapärer, så har de idag fört med sej mycket elände, och minst lika mycket skam.

Exempel 1. Jag vaknade imorse, och kände mej sådär allmänt glad och sprallig för att ha överlevt ännu en nyårsnatt. Kände att "Å, fan, nog skulle det sitta fint med lite Helix Nebula " medans jag satt vid datorn. (För er som vill veta vad Helix är för något, läs mitt förr inlägg)  Men nej. iTunes, det vanligtvis högt värderade och älskade programmet vägrade starta. Inte bara en gång, utan elva!
Detta resulterade i en smått besviken Jakob.
---
Exempel 2. Vanligtvis får jag pengar på kontot den första varje månad.
Inte i år, tydligen!
Tur då att man har en ekonomiskt oberoende far!
Cashflow? På sett och vis...

Idag gick jag för att se på Sherlock Holmes. Gänget som skulle gå dit började som fem, blev sex. Och sen, naturligt, sju. Men, en var vi sex igen, sen fyra, och in the end, var det jag, Tiemo och Fredrik.
Om ni läser detta skall jag säga er att ni missade något riktigt, riktigt legendariskt.
Det var riktigt gemytligt, och jag älskade filmen.

Nu är jag dock ganska trött. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-01-04 @ 11:55:16
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv Fredrik: Haha ja det borde jag ju verkligen göra för du är ju så speciell eller hur? ;) xD

2010-01-04 @ 11:55:56
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0