Folding Chair är en halvbra låt. Bara så ni vet.

Idag har en riktig episk epok påbörjats!
Jakob, moi, har köpt, mest troligt, världens aptuffaste, megasnyggaste, kanoncoolaste hörlurar.
EVAH!
De heter Plattan och kommer från det supersvenska företaget "Urbanears".
Töfft!
Så här ser mina ut. Jepp, olivgrönt är inne!

Lite skoj fakta om dessa:
  • Man kan koppla ihop ett annat par hörlurar till dessa, så man kan vara flera att lyssna samtidigt! Delad glädje är dubbel glädje!
  • Finns i kanske världens snyggaste färger, och jag skojar inte! Använd google för tusan!
  • Kan användas som handsfree till mobilen.
  • Sitter skönt, och aptufft ljud!
  • Tiemo är snäll.

Oh, undrar ni på vad jag lyssnar på med dessa? Jag skall berätta!
Kanon låt! Grymt band! Men, snubben i mustasch i bandet är läskig...
Allt för mej för denna gång!
(Jag MÅSTE lära mej att länka....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0