Min matsal luktar gammal herre

Det är fredag och klockan är 21.
På övervåningen sitter tre farbröder och dricker smygbilligt vin och diskuterar sossar (uttalas [såssaaahr]).
Själv sitter man i ett kallt och dammigt arbetsrum, med en alltför gammal dator.
Livet kan bli härligare.

Jag gick igenom kommentarerna på tidigare inlägg, och hittade där en Hanna.
Hej Hanna.
Jag tror aldrig vi träffats, men nog gillar jag din stil; Ja, jag är bäst (In yo face, Fredrik?), och ja, jag skulle ha kunnat göra omelett, men den tanken slog mej liksom aldrig.

Jag tror att jag ska krypa ihop mej i ett hörn nu med min DS och Super Mario och inte göra någon nytta.
Alls.
Överhuvudtaget.
..
....
.
Muhahaha?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Jakob.

Vi har aldrig träffats, men jag gillar din stil; Ja, du är bäst (in yo face, Fredrik!)

2010-02-13 @ 10:26:27
URL: http://fightthefight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0