Domo Arigatou, Mister Robot-o!

Newehej!
Som pesten har det spridits rykten om att vi är döda.
Oj, vad fel man kan ha!
Nog lever vi alltid, i allra högsta grad till och med!

För att få ert Fetto-abstinens lindrat, så har jag en riktigt bra historia åt er!
Jag har en släkting (eller, hade kanske är bättre) som hette Felix Vallas. Vallas är min mors efternamn, by the right side of the way.
Hursomhelst, hade han en liten kul idé; från sitt hus någonstans i Estland, skulle han cykla jorden runt.
Detta var på 30-talet någon gång.
Någonstans i Kabul försvann han.
Snipp Snapp Snut, så var denna saga slut.

Egentligen, när man tänker efter är det väl ganska tragiskt att han bara försvann där, och lämnade resten av sin familj ovetandes om han öde.
Han kanske cyklade så snabbt att han rev upp tid/rum-dimensionen, och hamnade därför på Grönland om sju år.
Det hade faktiskt varit ganska kul.

På tal om kul!
Det är någonting jag undrat över.
Jag läste det på i-am-bored.com en gång.
Det var ett foto från ett "sexigt" chatrum

Hon: Hej, jag är en gravid och kåt kvinna. Kom hit min hingst!
Han: Nämen, hej!
Han: Är du en kvinna?
Hon: Haha, lol, ja!
Hon: Jag är ju gravid
Han: Hmm...
Han: Det hade varit intressantare om du varit man
Hon: lol
Han: Jaja, iaf. Det är någonting jag undrar
Hon: Ja?
Han: Om vi två nu har sex, och jag nuddar bebisen men min penis, räknas det som en trekant?
Hon loggar ut

Hemskt, ja!
Men, lite kul var det väl?
Knasigt.

Nu är jag desperat hungrig.
Men, kylskåpet är länsat.
Det enda som finns kvar är:
• Ett tredjedels kilo ost
• SYLT
• Pepparrotsgegga
• Och några ägg.

Kan man göra någonting vettigt med dessa ingredienser? Tveeeeeeeksamt.
Häääääjdoooo

Kommentarer
Postat av: Hanna

Omelett. Alternativt pepparrotsomelett (om det nu är ätbart).



Annars: Google.

2010-02-11 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0