Beware of vaginas with raptor teeth, son.

Tjillemuck ni, typ sju personer, som läser detta.
Detta minimala lilla inlägg har ingen egentlig mening, utan är helt uppåt väggarna improviserat.
Men, det är alla mina inlägg, så...

Idag har Jakob varit lite här och var, mest i stan. Han har ätit sin livs första kebabpizza och var måttligt imponerad.
Han har även vart i Liljeholmen, som, helt utan motstånd, måste vara den galnaste Tunnelbane stationen, EVAH!

1. De har bussarna på T-baneperrongen. Typ. Men, man får inte gå till dem genom glaset, utan man behöver gå upp och sen ner igen. Ovärt? Ja.

2. De har ett köpcentrum precis, PRECIS, utanför perrongen. Man går ut genom spärrarna öch är bara sådär mitt i Liljeholmens Centrum.

3. De har en jätteknasig hiss som går snett, och är jätteseg. Rulltrappa, någon?

Jag kom precis att tänka på min gamla skola, Estniska skolan.
Den ligger mitt i gamla stan, och är inte helt jätterik. Därför kunde man inte göra skolan större.
Men ändå:

I min förra skola hade man Kemi och Hemkunskap i samma sal.

Inte heeeelt genomtänkt, kanske?

Kommentarer
Postat av: Jakob kan inte tänka

Glasdörrarna öppnas när en buss kommer skälet till det är att inte alla ska springa runt på gatan och du är en härmapa med kebabpizza Micke försökte iaf vare lite originell och tog en inbakad kebabpizza...

2010-02-18 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0