"Way to Fall" får mej att gråta.

Idag har Jakob spelat konrabas på en konsert. Det gick helt reko, fast jag tappade bort mej på ett ställe. Helt okej.
Sen kom jag hem, åt en pizza, powernappade, och återuppstod, som en mumie/zombie/Jesus, satte mej vid datorn och, ja, resten är historia.

Jag har fått Fredrik att säga "reko" till saker och ting, och bara för det kommer snart hela Stockholm att använda det ordet.
Ni får också använda det; kom ihåg, det var jag som gjorde det modernt.

Jag provade en ny kudde inatt.
Det sög ju.
"Naturkudden", som den hette innehöll alldeles för mycket natur. Varje gång jag rörde mej läd kudden som en hel snablars djungel.
Så nej, gott kan jag inte påstå att jag sov.

Jag läser en bok om relativitetsteorin. Den är faktiskt lite intressant.

Förlåt för ett halvhjärtat inlägg.
Som kompensation skänker jag dej, just DEJ, ett litet helt hjärta
<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0