Jakob utför rituellt folkmord på chokladkaniner.

Eh, ja.... I förrigår sa jag visst att vid det här laget skulle vi ha en vinnare i dikttävlingen... Det sket sej lite. Men vi jobbar hårt på det. Helt ärligt nu! (Och herr/fru/fröken Blinksmiley, det vore riktigt schysst om du träder fram ur anonymiteten)

Så, ja... Istället för att sitta vid ett bord och analysera dikter, och prata om folks storlek om bysten ( Jag hävdar dock ändå att Fredrik inte, på något håll har B-kupa, som han säger. Typ, negativt C, kanske...) så hamnade jag och Fredrik på FEkkE (Ja. Så stavas det).
Jopp, vi är själviska

OH! Jag har fått ärva min döda morfars gubbkeps, eftersom han, med stor sannolikhet, inte behöver den då han både är kremerad och begraven.
I tell you, den är något så fruktansvärt häftig på min hjässa!

Nu kommer Tåni strax, så det kan vara en bra idé att sätta på sej kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0