Dust in the wind,

Damm i vinden är en låt gjord av det urgamla bandet Kansas, Kansas – Dust In The Wind
utrycket urgammal kommer ifrån gamla testamentet, Abraham kom från staden Ur och han var väldigt gammal därför utrycket.
Gamla testamentet berättar om skapelse teorierna. att gud skapade jorden på 7 dagar
alltså en vecka, Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag,Söndag
och på tyska Montag,Dienstag,Mittwoch,Donnerstag,Freitag,Samstag,Sonnentag
tyska är fult
gult är också fult
rim är kooolt, Bagateller i karameller med en massa karuseller som inte ens har cirkullleler (va?)
jaja skapelse teorierna i all ära, bigbang liksom , PANG.
eller bigben klockan i london.
nu lyssnar jag på håkan och han säger att han vi inte är såna som i slutet får varandra
Det finns säkert lite sanning i det i vissa situationer,
jag vill dansa , fast nä inte klockan kvart i tolv.
jag är grym bloggare.
PUSS
om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt sjunger han nu med ett otaliga gitarrer i bakgrunden vet inte medicinskt eller vetenskapligt varför, men jag gillar det.
PEACE *sagt med extremt mörk och kraftfull röst*








vadååååååååååå taggad på sommar ?????????? :):):)::):):)Snowstorm – Sommarnatt, Tomas Ledin – Sommaren är kort ,Gyllene Tider – Sommartider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0