vad som drar ner en blogg ?

asså det som skiljer en bra blogg från en amatör blogg har jag kommit fram till är vad man själv tycker om sin blogg och sin bloggförmåga. Ex denna Kissie hon skriver hela tiden att hon är den bästa bloggaren att hon är snyggast och är bäst på att blogga och hon påstår också att hennes blogg är störst! kolla nu den blev ändå trots allt störst! hennes blogg är till och med större än blondin bellas! men ja nu har jag haft ett längre upphåll från bloggen och det har berott på att jag har iaktagit och sedan försökt efterlikna de största bloggarna! jag har försökt tjäna pengar på att inte göra någonting, försökt få mvg i alla ämnen, genom att plugga och jag har också försökt vara snygg och få massa nya kläder utan att betala eller ha några pengar. ALLT DET HAR TOTALT MISSLYCKATS! så nu ska jag bara ge alla intrycket av att jag är bäst och snyggast och har den bästa bloggen så ska nog allt lösa sig!
JAG ÄR BÄST! JAG ÄR SNYGGAST! HAR MVG I NÄSTAN ALLT!
JAG ÄR DESSUTOM BÄST PÅ ATT BLOGGA OCH HAR DEN BÄSTA BLOGGEN SOM TROLIGTVIS KOMMER BLI STÖRST I SVERIGE! 

CHIIIIIIIIIIIIIILL ! yååyåå!
puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

GO FREDRIK!

2009-10-06 @ 22:34:51
Postat av: ella s

klart den kommer bli störst!

2009-10-07 @ 19:14:03
URL: http://ellastensland.blogg.se/
Postat av: jennifer

du är ju bara för bäst ;)

2009-10-08 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0