JAG ÄR DJUP

fan vad jag inte är djup! man ska inte tro på allt vid första ögonkastet eftersm nu när du läste rubriken så började du tänka på mig och fråga dig själv om jag är djup! och du klommer troligtvis intala dig själv att under allt det där underbar är det en djup och poetisk samtidigt som filosofisk person  en djufiloet helt enkelt!  OOOOOOOOOOOOOH FAN VILKET ORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i how i met your mother så berättar barney att om man kommer på egna ord så visar det att man är kreativ och har nytänkande! djufiloet!!!!!!!!!!!!!!! TJITT VAD NAJS!

JAG KOM PÅ ETT ORD FÖRUTOM TJALLA BALLA VILKET FAKTISKT ÄR ETT GRYMMT UTRYCK! TJALLA BALLA FREDRIK ÄR EN DJUFILOET! :D

tänk om jag få IG på matteprovet igen! FASA skräcka och FASA!
men
-peppar peppar ta i trä
 *knack knack*
 -vem där ?

SPOTIFY ÄR NICE! TAKE ON ME! take on me nanannana

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0