Tiemo har skägg ! and thats puuuuuuure Awesomenesssssss

Tiemo har skägg som kittlas hihihihihih tingles! bloggen ska strax sova fettttt den behöver förresten sin skönhetssömn haha vi måste fixa till designen men det fixar vi som en banan i ösregn som en fis i vinden, det är ett lika stort problem som ett MPP i kallt hav. jag är djuuup (tjejerna gillar det baby)
"TINGELING TINGELING let me see you shake all the way to beeing nånting nånting shake that thing" sjunger adde han är lycklig och galet pruttig"  juste tiemo kanske dör snart för adde är helt crazy frö det hände en grej........... fråga adde eventuellt tiemo yihooo


JUSTE en rad om clara! vi har VERKLIGEN INTE sagt att vi ska skriva ett inlägg om bruden! men denna söta förhoppningsvis blöta göteborgsthjej kommer kanske och besöker vår stuga ,palazza ala thülino on tha westcoast

I denna ljuva sommar tid ger vi er budskapet : Ät gul snö, det kan vara öl .

puss med tunga-ut
vi slänger in ett hjärta här<123

cclaraccc

Kommentarer
Postat av: Sååååångerskan med penis !!!

Mina bröööööööst ryyyyyker !! Jag blir så härligt varm när jag läser att mina vänner har det f1 najs! Ska jag fixa min rööööst?! eftersom jag fixat mina brööööst! Så kan jag ta Tenor stämman O.o så kan perre berre ta Bas lixom ! Då needar vi ju inge bas i bandet O.o CRAAAAAAAAAZY HA DET NAJS PÅ WESTCOAST!!! :D <3<3<33333333333333

2009-07-11 @ 10:21:00
Postat av: Anonym

Byyyyyyy thaa waiiii! Tiemos skägg måste kittlas mot The girls Skäggbiff !! :D:D:D:D <4´433333333433

2009-07-11 @ 10:22:18
Postat av: ella s

clara är omnomnomnom

2009-07-11 @ 13:14:02
URL: http://ellastensland.blogg.se/
Postat av: clara

ella är nomnnmnomnonm med kebabsås på<3

2009-07-11 @ 16:45:11
URL: http://typisktclara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0