Hemma

Långa rubriker är töntiga men hade det varit en lång rubrik hade den sett ut något såhär : nu är jag hemma och när brun och bloggen vaknar med sömnskorv i ögonen och det heter skorv och inte grus eller prickar grekland är schteek.

hummmmm grekland var galet soft, 35 grader när klockan är halv 2 på natten är grymmt! jag kom på att det är fett jobbigt med stränder! men skitsamma,, jag måste tänka posetivt i allt nu annars blir det depp. 

planet landade halv fyra och klockan 6 tar jag tåget mot stockholm central och sedan 47an med min vän ella :) vi meetade upp med härligt folk typ saga , wille , nora och filippa näjjjss! timo var fräck! 
 hummm sen träffade vi gustaf och ed och cosmo och lite sånt pepps jag var lite pepp på att dra till elsa och partajja men den peppen försvann på något mystisk sätt.  

jaja ibland sugere iblend är det bäst sånt är livet !

efter varje solsken kommer alltid ett jävla regnoväder! jaja gonatt

ps inlägget är dåligt och hoppigt och splittrat en det är väl lite av vad jag ärockså just nu ds

PS2 okej jag är inte dålig men lite splittrad och så , jag är bäst dsjaja

Kommentarer
Postat av: ella s

du är en mycket bra och fin vän. så äre. <3

2009-07-30 @ 01:57:59
URL: http://ellastensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0