En övergripande text om två dagar'

hopp du kan vara en snopp!
jaja ! i förgår aalltsåååå datum 29 juli var min plan att spenderas med den vackra damen emma löfet, hahah det tog ett tag att komma någon vart med när och så vi skulle mötas för vi kom bara in på retoriska frågor om att allla vill träffa mig alltid. Så kan det gå när inte haspen är på! när det kom till kritan så traskade vi runt och kom till slut ändå från källbrink till typ där tiemo bor :O GALET!" sen möte vi Elsa,emelie johnsson, Therese och Willew och tillslut Porko och vi bestämmde oss för att vara helt vilda och gjorde en colalight bomb som failade totallt! jjäjä kvällen blev det kubb och nördning med samma gäng! GALET det med! LYCKAT SOM TUSAN

gårdagen , var härlig med massa chill med the old gang fanny freja och rikard ,, det händer mycket i incest huddionge märker vi! fanny dissade tillslut och sparka ut oss ur hennes hus och bjöd inte ens på mat! nu överdriver jag ..  men jag freja och rikard åkte in till södra käkade på burger king och sedan hade djupa samtal vid först slussen sen gamla stan sen till sist statshuset :) denna riktigt lyckade kväll avslutades med att dra till Muminmamman SOM förövrigt fyller år idag! GRATTIS GUSTAF! vi checkade "hostel" sjuk film! var rädd hela vägen hem haha" :)

koool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0