We are scientists!

Fredrik är en fet pajsare och en glad skit med hjärtat på rätta stället! <3

Nej, det är bara att konstatera. Staden Klintehamn ligger på Gotland. Inte för att jag någonsin har varit där. Eller ens är sugen på att åka dit. Eller ens visste om att den existerade förrens det kom upp på Wikipedias slumpsida. För två minuter sedan
Om sanningen ska fram är jag magnifikt ur-ur-urusel på Geografi och kartor och allt som hör till. Ge mej en karta över mitt kvarter, och jag skulle inte ens kunna hitta min bakgård.
Här var tanken att ni skulle få se ett blytungt klipp från We Are Scientists. Det sket sej.
Grovt.
Så, sök på spotify, youtube, limewire eller varhelst ni behagar efter dem. Dom är skogstokigt bra!

Fan Freadriuk det här håller inte! Du får fanimej ta och visa hur man gör saker och ting på detta "intern nätet". Varje för evigt förbannade sär-skiljelinje är emot mej, och jag har ingen aning om hur man "bäddar" filmer!  Och vad är en "ping" för något? Hårdvaluta i bloggvärlden?

Sieg! Sieg Haintz! (Jakob tjött, Jakob såååva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0