Vamos a la playa, lalalalalaaalaaaa!

Banzai, Läsar-san!
Igår var jag på Lars Winnerbäcks konsert med Anna och Richard. Det var så otroligt Fuckat APBALLT!
När det blev tid för "Jag får liksom ingen ordning" och "Solen i Ögonen", då kände jag att om jag helt plötsligt fick en akut hjärtattack och dog, skulle jag dö som en mycket nöjd man! Så.... OTROLIGT! Så mycket Baba Ganoush att man inte ser något annat!

Så idag var det tisdag. Men inte vilken tisdag som helst, utan shortstisdag. Ja.
Jag undrar hur fan vi någonsin kunde tro att det skulle vara en bra idé. Och för att göra saken lite värre var det också den snöigaste dagen i mannaminne.
Så iallafall, vi hade hållit oss inomhus den största delen av dagen, och för att bevisa våran bragd, så bestämde vi oss att efter kemin ta ett snyggt gruppfoto.
Men, det var ett fegt bakhåll, och allt urartade i ett snöbollskrig; de påklädda mot de så gott som nakna.
Vi fick iallafall ta vårt foto, efter en förnedrande förlust. Tony kommer nog lägga upp den på facebook inom sinom tid.

Nu är jag nog sjuk i både det ena och det andra, och jag är faktiskt hyfsat säker på att de andra också är det.
Min hjärna känns som ett litet block betong, och alla tankar tar sej oerhört segt igenom.
Jag är också ganska säker på att jag ser i syne. Å andra sidan kanske ruter dam och klöver knekt står här bredvid mej. Isånnafall langar jag tokfeta dissen genom att blogga istället för att umgås.

Men, på pluskontot kom mamurska och papurska hem från fäderneslandet EstlandFestland med vackra presenter som choklad, och skjortor. Men bäst var nog mina estniska Folkdräktsbyxor, så nu har jag ett helt set.
(Jess Kalle. Dom är så episka som vi trodde de skulle vara)

Och där tar dagens program slut, men vi syns igen samma tid, samma kanal i "Fet å glad".
Domo Arigato och Sayonara, Läsar-san!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0