Skyldigheter men lyckligheter

Fredrik Välme känner en viss skyldighet att blogga. människor är på mig som gamar över en död utter om att jag ska blogga. Så håll i er, Här kommer ett inlägg.

Jag är lycklig, jag kom fram till det i helgen. Allt var bra, jag var allmänt glad och taggad på allt. Det är en underbar känsla men jag vet inte riktigt vart den härstammar ifrån... Det kan vara på grund av att jag vann 208 godisklubbor i söndags. Det kan också vara på grund av att jag har väldigt fina vänner... Det kan också vara för att jag är så jäkla fin ibland. men det kan faktiskt också vara för att jag tycker att allt bara flyter! romantiska singel livet blommstrar och skolan är mysig så in i bomben !

byte av ämne.
The countdown has begun... (DADADADAAAA) ... Jakob Waflles McTaco Ruusa ska börja blogg apå denna blogg
om 6 Dagar!

WIHO BABA GANOUSH!

Alltså någon gång under år 2009 i december månad måndagen den 9:onde Kommer det flasha in ett inläggt framsnickrat av självarste jakob !

Cred till emma Löfgren ( http://otroligtpatetisk.blogg.se ) som fick mig att skriva detta inlägg!

tjosvett från fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0