SHES A SHEWOLF!

jaja shakira har helt enkelt Det med lite större D !
jag känner mig lite som en schleten kattunge om jag ska vara ärlig. Jag hade nämligen en helt tokig gårdagskväll/natt så det var rätt underbart.
Erik och Fredrik är grabbarna med  det största G:et du någonsin sett! 
kvällen kan kortfattas genom attbörja med att säga att Addes band var helt otroligt bra fast jag hatar musiken, vem fan bor i Kärrtorp undrar Erik!?  en timmes åktid till ett party som haft sina guldtimmar men jag och erik livar upp det ordentligt. Tack Hugo fixar Party! Tyvärr så drog Tiemo (världens bästa kille) (singel tjejer, satsa) det sög.

Hemvägen till erik var fan guldkanten på kvällen ! älskade den !
-haha ska hem, ta lite piller, sedan sova !
-Jaså vad för piller ?
- HAHAHA Bvitamin för acne ! sådetså!
-vi trodde det var andra piller!

791:an är mysig ! OVER N OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0