Och en ny stjärna kunde ses på himlen

Julen är nu på riktigt här! Det är julafton och det är nu jag kan ta äran att säga God jul, Visst säger man det inte innan julafton ? det är lite väl RE-tard va ?
Barasådär så kommer fredrik med ett alldeles rykande färskt inlägg! Alldeles alldeles underbart TAGGA TILL!

 HUmmm jag tycker helt ärligt att det är lite sorgligt att julen blivit så kommersiell, att vi glömmer vad vi firar och att den nya generationens barn bara har fått höra berättelsen om kalle anka på jul istället för den äkta julberättelsen om att Gandhi blev av med oskulden (HOHO) nej men jag undrar om barn skulle veta att vi firar jul för jesus födelse om man skulle frågat de random på gatan ?
Djup tanke ? javisst, Thats how I rule BITCH !

JAg förstår inte hur man tänker när man visar filmen Love actually dagen innan jul ? jag är liksom verkligen helt ärligt jätte deppad nu PGA "love actually syndromet".
I´m glad you asked about it, Jo det är så att om man har en kärlek en flickvän eller i vissa specifika fall en pojkvän eller ja gud vet vad att krypa intill, att kunna krama någon och att kunna kalla den för sin kärlek, sitt hjärta, sin älskade. Så är det jätte mysigt och alldeles alldeles underbart att se filmen Love actually men är man ensam och letar efter kärleken i ett kargt ont och bistert samhälle som detta så mår man bara sämre och man blir mer ensam än man var innan, Detta mina damer och herrar är "love actually syndromet".

´Jag och självaste Robin porkolab försökte skriva varsinn önskelista (tjejönskelista) och det förde upp en massa nya frågor och undringar. JOBBIGT LIVET ÄR! men najs, det är ju jul!

Idag var jag och hade min årliga fika med Gustaf och julia det var alldeles alldeles underbart mysigt och jag och gustaf hade djupa samtalsämnen hela vägen hem! jag gillart. Tänk på det här: Ingen varför fråga går att besvara? försök.


Från Alla FATpeoples till alla FATpeoples En riktigt god jul. KABAAAM!
TOMTEN FATPEOPLE Denna man är våran man.
gonatt.

Kommentarer
Postat av: ella s

jag kan svara på en varför fråga!

varför är gräset grön?

för det innehåller ett ämne som heter klorofyll som gör gräset grönt!

2009-12-27 @ 02:09:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0