JAG SKREV ETT ASFETT INLÄGGG

Samma händelse som hände jakob måste ha hänt mig!
Det är en konspiration!
De skyldiga kan finnas varsom helst!
Alltid redo!
Håll ögon och öron öppna!
Du kan inte ens lita på din bäste vän, granne eller ens på kalle på kalles kaviar tuben, Speciellt inte på kalle...

 Jag skrev ett ASFETT inlägg om hur pimpig jag var och skulle på lucia  uppträdande med bara massa tjejer och något om KKK  och staffan . men trippel K skulle sjungit fett dåligt! ahja när inlägget var klart så POFF publicera, POFF borta. vem ligger bakom mysteriet på alla de borttappade inläggen?
Ett fall för typ lassemaja eller Ture Sventon!
aja Barasådär nu finns det baraen sak att skriva , jakob är söt och god natt!
 Juste en fråga som är diffus och mycket intressant från en anglinimsk vinkel LALLALAL,
 hur går eran klassiska godnatt ramsa ?
min är gonatt ,sovgott, dröm vajert och tack för idag !
hoho mysterium
kände för ett hjärta. (jakob kan inte lägga in bilder och länkar nanannanana)


Kommentarer
Postat av: Japok

Du e dum.

Pöss <3

2009-12-11 @ 06:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0