Folkfest!

Baba Ganoush, alla bloggarwannabes!

Jårs truli har gått på sin gamla skolas julfest, och träffat några gamla goda skolkamrater.
Och sällskapet kan man väl inte klaga på...
Underhållningen, däremot...
Jag har ingen aning om varför det är så kul när skådespelare glömmer sina repliker.
Idag på julevangeliet glömde jungfru Maria (eller någon, det var inte så fruktansvärt lätt att veta vem som var vem. Jag trodde att ängeln var en vis man) bort vad hon skulle säga:
"Jag har hört att det ska vara så fullt överallt i stan att...." och där tog det slut. Bara sådär.
Den lilla flickan såg helt förkrossad ut över att hennes korta skådespelarkarriär var över.
Jag såg att hon var det. Ändå tyckte jag att det var otroligt humoristiskt.
Jag är nog världens otäckaste människa.
Min exspanskalärare läser bloggen. En applåd för Aitor!
Efteråt gick jag och en grupp med andra personer runt på stan, och hamnade till slut på Wayne's coffee. Där hölls ett sjukt seriöst, men väldigt trevligt samtal under några timmar.
En sak jag undrar över är varför man har lättare att hålla ett ordentligt samtal på caféer.
Förundrad kille söker svar, nästa stora satsning på tv3. Nej, men ett svar skulle sitta fint. 
Nu tycker jag det får räcka, jag behöver datorn till annat (Facebook, spel och porr)
Tjatjaaaaaa
(David, Fanny och Theresa, jag kommer att lägga ut länkar till edra bloggar också, såfort jag fattar hur man gör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0