Ett litet gängkrig, var det allt?

Ja.
Jag vet att vi har varit äckligt dåliga på att blogga.
Fredrik introducerade "Veckans Fetto" för en vecka sen, och sen dess har han inte ens orkat göra en del två.
Själv har man varit den som stöttar hela bloggen från att falla samman, med en fem, sex inlägg på raken.
Men, vi skyller på att vi har varit så upprymda med julens sanna anda (That's right! Jag skrev det i kursiv. Bara sådär!), och sånt är ju också viktigt!

Igår var man med lite folk och kollade på "the box".
I ett nötskal var det ; Föräldrar får en låda som dödar en okänd person och ger en 1 000 000 dollar. Mamma trycker. Himla massa jävulskap.
Summa sumarum: Att trycka på stora röda knappar är en, och låt mej nu använda den feta stilen, dålig idé.
Filmen var ... mest bara konstig, och inte på det roliga "I survived a Japanesse gameshow"-sättet.
Detta är en film som bara gör en dummare. Faktiskt.

" You better Push the button and let me know before ya..."


Oooooooossssttttt!

Hursomhelt, nu fortsätter programmet som vanligt med punkten "Veckans Fetto".
Och Veckans Fetto är..... Alla som äter (den vidriga) Julmaten!

Nej, jag är inte ett fan av julmaten. Det enda ätbart är köttbullarna, men det får man ju lite närsomhelst under året.... Laxen och Julmusten är god, men sen tar det stopp.
Och det är inte bara det svenska julbordet som äcklar mej. De estniska julrätterna är minst lika vidriga. Speciellt Julkorven. Och nu har min far köpt ett tiopack. Usch!
Det är synd om mej.

Och nu känner jag att jag har gjort ett riktigt fett inlägg, och imorgon kommer Fredrik (änligen, jäkla slölejon (Som sjölejon, fast slöare)) att göra ett julspecial, från oss alla (Mest Fredrik, och lite jag) till er alla.
Och som en Grand Finale, på ett Grand Inlägg, så får ni beskåda......
Nick and Briiiiiiiiian!
Tack å hej!


Kommentarer
Postat av: FREDRIKKKKK

ta din plats i köket kvinna,

mansdominans sveriges enda chans!

sämre kön=sämre lön!

2009-12-24 @ 11:02:53
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0