All energi är borta

Så, idag har man vart atletisk.
Det var nämligen en heldag med snowboard i Flottsbro, med riktigt sjysst folk...

Jag har aldrig varit särskilt smidig, och idag var inget undantag.
Det första jag gör när jag kommer upp för första gången med liften är att vurpa, och slå i svanskotan.
Så, nu kan jag inte sitta ner utan en kudde under.

Ja. Men, jag slutar inte att klaga här, inte.
Jag har absolut ingen energi kvar i kroppen, speciellt inte värme. (För er utan betyg i fysik, kan jag meddela om att ALLT, är en slags energi... Iallafall värme.)
Så, nu fryser jag som en nyrakad isbjörn... Och jag orkar inte gå 12 steg till sängen...
Jag är så gott som död.

Jag är däremot lite stolt. Jag har introducerat ett av världens bästa, och mist kända, band till min kära bloggkollega. Bandet heter Anamanaguchi och kommer från staterna med en blandning av bitpop och rock. Om ni undrar varför jag alltid är på så gott humör, är det för att jag ofta, ofta lyssnar på dessa bitpopgudar. Grovt uppiggande. I synnerhet låten Helix Nebula. Tyvärr finns inte deras låtar på spotify, så ni får helt enkelt klara er med youtube-kvalitet.

Iallafall, trots mina infall av bitterfittighet, så kan jag säga att dagen var fruktansvärt HELVÄRD!
Alla dar i veckan, som min Fredrik hade sagt. Tillochmed onsdagar, som jag hade svarat.
Nu har jag bestämt mej. Jag ska powernappa. Hårt.
Men, innan vill jag berätta att alla bilder i förra inlägget var gjorda för min hand. Så bra är jag.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0